січня 12, 2024  

Набір на SEED 3.0 відкрито!

SEED 3.0 — це освітній проєкт від Глобального договору ООН в Україні, який реалізується за підтримки компанії PepsiCo та фінансування PepsiCo Foundation. Проєкт допомагає розвитку малих агробізнесів та втіленню найкращих бізнес-ідей в агросфері.

S — Sustainable / сталість
E — Empowering / розширення можливостей
E — Ethic / етика
D — Diverse / різноманіття

Маєте бізнес у агросфері або суміжній і хочете його масштабувати? Маєте ідею бізнесу і прагнете її реалізувати?

Подавайте заявку на освітній проєкт SEED 3.0, який допоможе у цьому!

Хто може податися?

- підприємці, які вже мають малий або мікробізнес в агросфері та суміжних (фермерство, агротехнології, агротуризм, гастрономія та переробна сфера, органічна продукція, очищення води та інші);

- ті, хто хоче реалізувати ідею бізнесу в агросфері або суміжній з нуля.

Що отримають учасники?

- безкоштовне навчання з проєктного менеджменту, фінансів, маркетингу, мистецтва презентації та комунікації тощо;
- відкриті лекції від експертів провідних українських компаній;

- участь у спільноті однодумців — учасників усіх років програми з усіх куточків України.

10 найкращих проєктів отримають грант на суму 100 тисяч гривень.

Встигніть скористатися можливістю, подайте заявку до 31 січня 2024 року:

Проєкт реалізує Глобальний договір ООН в Україні за підтримки компанії PepsiCo Україна та фінансування PepsiCo Foundation.

Про PepsiCo в Україні  

PepsiСo — один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія має три підприємства: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляється дитяче харчування, молочна продукція та соки.  

Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції з брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos, «Хрумteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з торговими марками «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».  

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua