грудня 10, 2025  

Олексій Болтєнков, керівник департаменту планування, логістики та клієнтського сервісу PepsiCo, виступив на головній події у сфері логістики та дистрибуції

Олексій Болтєнков, керівник департаменту планування, логістики та клієнтського сервісу PepsiCo, виступив на головній події у сфері логістики та дистрибуції

Керівник департаменту планування, логістики та клієнтського сервісу PepsiCo в Україні Олексій Болтєнков став спікером ХХХІІІ Всеукраїнського Дня Логіста & Distribution Master — головної події у сфері логістики та дистрибуції!

Ця подія присвячена Дню Логіста, який відмічається в останню п’ятницю листопада. У своїй доповіді «Стійкість у кризу: як зберігати ефективність у нестабільних умовах» він навів приклади з реальної практики про те, що ефективна логістика є рушієм бізнесу, а клієнтський сервіс основою його стабільності. Олексій підкреслив, що саме адаптація до змін та тісна взаємодія між усіма учасниками процесу стають джерелом стійкості компанії в умовах викликів.

Завдяки таким принципам PepsiCo в Україні демонструє здатність швидко реагувати на зміни та забезпечувати стабільність операцій.

Про PepsiCo в Україні

PepsiСo — один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія має три підприємства: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляється дитяче харчування, молочна продукція та соки.

Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції з брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos, ХрумTeam. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з торговими марками «Чудо», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».